Kuidas tellida

Hea Klient,

Bambona pakutavaid kaupu saab tellida telefoni teel, e-maili teel ning e-poest. Palume tutvuda müügitingimustega, mis leiad siit.

E-poest saavad tellida nii eraisikud, kui ka lepingulised kliendid. Tellimiseks ei pea olema sisse logitud, kuid registreeritud kasutajad saavad oma kontol mineviku tellimusi ning ostunimekirju hallata ning neid uute tellimuste põhjana kasutada.

E-poe kasutaja saamiseks,võta ühendust oma müügiesindajaga Tallinnas/Tartus, kontakti leiad siit.

E-POEST TELLIMINE

1. Külastage e-poodi 
E-poest leiate laia valiku tooteid. Lisaks puu- ja köögiviljadele on sortimenti lisandunud kuivaineid, konserve, maiustusi, jooke, tarbekaupu, piimatooteid, pagaritooteid, külmutatud tooteid jne. Tutvuge ka pakutavate mahetoodetega.
Kui toodete valikus puudub Teile huvipakkuv toode, andke meile sellest teada ja võimalusel täiendame sortimenti.

2. Valige e-poes sobiv teenindav ladu (Tallinn või Tartu)
Valides teenindava lao, näete kaupu, mis on valitud laos olemas või saadaval ettetellimiseks.
NB! Mahetoodete suurim valik on Tallinna laos ning vajadusel saab kättesaamiskohaks valida ka Tartu lao!
Küsimuste korral palun kontakteeruge meie müügitöötajatega.

3. Valige sobivad tooted ja lisage ostukorvi

Vajutades nupule “Lisa korvi” läheb 1 ühik (kg/tk) valitud toodet automaatselt ostukorvi. Vajadusel saate kohanda ostukorvi lisatavat kogust. Ostukorvi sisu näete lehekülje paremal ääres asuvas ostukorvis. Avades ostukorvi saate muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid nimekirjast kustutada.

Ostunimekirjades saate kiirelt lisada juba välja valitud tooted uueks tellimuseks. Selleks tuleb sisse logida ning e-poe päises ostukorvi nupukest vajutada.

4. Valige sobib tasumise ja tarne viis.
Kui tellimus koos, avage ostukorv ning vajutage nuppu “Kassasse”. Sisestage tarne aadress ja valige tasumise ja kohaletoimetamise viis. Palun valida ka sobivaim tarne kuupäev ja ajavahemik. Võimalusel toimetame kauba kätte valitud ajal. Kui tellimus on komplekteeritud, saadetakse lõplik arve Teile emailile.

5. Tasuge arve ja saage tellitud kaup kätte
Kui valisite tasumise viisiks ülekande, palume saata maksekorraldus meile emailile. Kui arve tasutud saate kauba kätte.

5. Nautige!

KOHALETOIMETAMINE

E-poest tellitud tooted toimetame kliendini kulleriga Tallinnas ja Tartus.

Tallinna ja Tartu lähiümbruses toimetatakse kaup kohale ainult kokkuleppe alusel. Tarnevõimaluste kohta saab infot vastavalt Tallinna või Tartu klienditeenindusest.

Kohalevedu Tallinnas

  • Kaupade laialivedu toimub üldjuhul E-R 10.00-17.00. Kaupade kohaletoimetamine toimub üldjuhul tellimusele järgneva tööpäeva jooksul või kokkuleppel  muul sobival tööpäeval.
  • Enne tellimuse esitamist saab valida sobivaima tarne kuupäeva ja ajavahemiku. Võimalusel toimetame kauba kätte valitud ajal. Täpsest kauba kohaletoimetamise ajast teavitab kuller klienti telefoni teel.
  • Kulleri transporditasu on 7,20 € (sisaldab käibemaksu).
  • Külmutatud tooted toimetatakse kliendini vastavas termokastis. Klient eemaldab külmutatud tooted termokastist ning kuller võtab termokasti kaasa.

Kohalevedu Tartus

  • Kaupade laialivedu toimub üldjuhul E-R 10.00-17.00. Kaupade kohaletoimetamine toimub üldjuhul tellimusele järgneva tööpäeva jooksul või kokkuleppel  muul sobival tööpäeval.
  • Enne tellimuse esitamist saab valida sobivaima tarne kuupäeva ja ajavahemiku. Võimalusel toimetame kauba kätte valitud ajal. Täpsest kauba kohaletoimetamise ajast teavitab kuller klienti telefoni teel.
  • Kulleri transporditasu on 7,20 € (sisaldab käibemaksu).
  • Külmutatud tooted toimetatakse kliendini vastavas termokastis. Klient eemaldab külmutatud tooted termokastist ning kuller võtab termokasti kaasa.

TAGASTAMINE

Toodete kättesaamisel tuleb koheselt kontrollida toodete vastavust arvele. Kui toodete kättesaamisel selgub, et toodete hulgas on arvel kajastamata, defektseid, katkises pakendis, vms tooteid, sh sobimatuid asendustooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Müüja klienditeenindust.

Kulleri vahendusel kättetoimetamisel tuleb samuti kontrollida koheselt toodete vastavust arvele. Kui toodete kättesaamisel selgub, et toodete hulgas on arvel kajastamata, defektseid, katkises pakendis, vms tooteid, sh sobimatuid asendustooteid, tuleb sellest koheselt teavitada kullerit ja klienditeenindust.

Mitte sobivad tooted tagastatakse Müüjale või Müüja kullerile ning tehakse vastavad märked arvele, mis jääb Müüjale. Tagastatud toodete maksumuse (aluseks e-poes märgitud toote hind) tagastatakse Ostjale.

NB! Tulenevalt võlaõigusseadusest ei kohaldu taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad tooted.

Koostööpartnerid Bambonast