Kuidas tellida

Hea Klient,

Bambona pakutavaid kaupu saab tellida telefoni teel, e-maili teel ning e-poest. Palume tutvuda müügitingimustega, mis leiad siit.

E-poest saavad tellida nii eraisikud, kui ka lepingulised kliendid. Tellimiseks ei pea olema sisse logitud, kuid registreeritud kasutajad saavad oma kontol mineviku tellimusi hallata ning neid uute tellimuste põhjana kasutada.

Lepinguliseks kliendiks saamiseks, palume ühendust võtta oma müügiesindajaga või Tallinna/Tartu kontori müügitöötajatega, kontakti leiad siit.

E-poest tellimine

1. Külastage e-poodi
E-poest leiate laia valiku tooteid. Lisaks puu- ja köögiviljadele on sortimenti lisandunud kuivaineid, konserve, maiustusi, jooke, tarbekaupu, piimatooteid, pagaritooteid, külmutatud tooteid jne. Tutvuge ka pakutavate mahetoodetega.
Kui toodete valikus puudub Teile huvipakkuv toode, andke meile sellest teada ja võimalusel täiendame sortimenti.

2. Valige sobivad tooted ja lisage ostukorvi

Vajutades nupule “Lisa korvi” läheb 1 ühik (kg/tk) valitud toodet automaatselt ostukorvi. Avades toote kirjelduse, saate kohanda ostukorvi lisatavat kogust. Ostukorvi sisu näete lehekülje päises asuvas ostukorvis. Avades ostukorvi saate muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid nimekirjast kustutada.

Varasemaid tellimusi saab kasutada uue tellimuse põhjaks. Selleks tuleb sisse logida ning minna: Minu konto ->Tellimused (http://www.bambona.ee/minu-konto/orders/) valida sobiv tellimus ning vajutada nupule „Vaata“. Avanenud tellimuse all on nupp „Telli uuesti“. Vajuta nupule ning tooted lisatakse ostukorvi. Ostukorvis saab tooteid kustutada või koguseid muuta. Ostukorvi saab lisada ka uusi tooteid.

3. Valige sobib tasumise ja tarne viis.
Kui tellimus koos, avage ostukorv ning vajutage nuppu “Kassasse”. Sisestage tarne aadress ja valige tasumise ja kohaletoimetamise viis. Enne tasumist tuleks valida ka sobivaim tarne kuupäev ja ajavahemik. Võimalusel toimetame kauba kätte valitud ajal. Kui tellimus on komplekteeritud, saadetakse lõplik arve Teile emailile.

4. Tasuge arve ja saage tellitud kaup kätte
Kui valisite tasumise viisiks ülekande, palume saata maksekorraldus meile emailile. Kui arve tasutud saate kauba kätte.

5. Nautige!

Kohaletoimetamine

E-poest tellitud tooted toimetame kliendini kulleriga Tallinnas ja Tartus.

Tallinna ja Tartu lähiümbruses toimetatakse kaup kohale ainult kokkuleppe alusel. Tarnevõimaluste kohta saab infot vastavalt Tallinna või Tartu klienditeenindusest.

Kohalevedu Tallinnas

  • Kaupade laialivedu toimub üldjuhul E-R 10.00-17.00. Kaupade kohaletoimetamine toimub üldjuhul tellimusele järgneva tööpäeva jooksul või kokkuleppel  muul sobival tööpäeval.
  • Enne tellimuse esitamist saab valida sobivaima tarne kuupäeva ja ajavahemiku. Võimalusel toimetame kauba kätte valitud ajal. Täpsest kauba kohaletoimetamise ajast teavitab kuller klienti telefoni teel.
  • Kulleri transporditasu on 6 € (sisaldab käibemaksu).
  • Külmutatud tooted toimetatakse kliendini vastavas termokastis. Klient eemaldab külmutatud tooted termokastist ning kuller võtab termokasti kaasa.

Kohalevedu Tartus

  • Kaupade laialivedu toimub üldjuhul E-R 10.00-17.00. Kaupade kohaletoimetamine toimub üldjuhul tellimusele järgneva tööpäeva jooksul või kokkuleppel  muul sobival tööpäeval.
  • Enne tellimuse esitamist saab valida sobivaima tarne kuupäeva ja ajavahemiku. Võimalusel toimetame kauba kätte valitud ajal. Täpsest kauba kohaletoimetamise ajast teavitab kuller klienti telefoni teel.
  • Kulleri transporditasu on 6 € (sisaldab käibemaksu).
  • Külmutatud tooted toimetatakse kliendini vastavas termokastis. Klient eemaldab külmutatud tooted termokastist ning kuller võtab termokasti kaasa.
Tagastamine

Toodete kättesaamisel tuleb koheselt kontrollida toodete vastavust arvele. Kui toodete kättesaamisel selgub, et toodete hulgas on arvel kajastamata, defektseid, katkises pakendis, vms tooteid, sh sobimatuid asendustooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Müüja klienditeenindust.

Kulleri vahendusel kättetoimetamisel tuleb samuti kontrollida koheselt toodete vastavust arvele. Kui toodete kättesaamisel selgub, et toodete hulgas on arvel kajastamata, defektseid, katkises pakendis, vms tooteid, sh sobimatuid asendustooteid, tuleb sellest koheselt teavitada kullerit ja klienditeenindust.

Mitte sobivad tooted tagastatakse Müüjale või Müüja kullerile ning tehakse vastavad märked arvele, mis jääb Müüjale. Tagastatud toodete maksumuse (aluseks e-poes märgitud toote hind) tagastatakse Ostjale.

NB! Tulenevalt võlaõigusseadusest ei kohaldu taganemisõigus toodetele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada, sealhulgas jahutatud ja külmutatud tooted ning kiiresti riknevad tooted.