Sule
Peterburi tee 88A, 11415 Tallinn
6055 666 tallinn@bambona.com

Tutvuge meie müügitingimustega.

1. Külastage e-poodi
E-poest leiate laia valiku puu- ja köögivilju, marju, maitsetaimi, eksootilisi vilju ja palju muud. Tutvuge kindlasti ka pakutavate mahetoodetega.
Kui toodete valikus puudub Teile huvipakkuv toode, andke meile sellest teada ja võimalusel täiendame sortimenti.

2. Valige sobivad tooted ja lisage ostukorvi
Vajutades nupule “Lisa korvi” läheb 1 ühik (kg/tk) valitud toodet automaatselt ostukorvi. Avades toote kirjelduse, saate kohanda ostukorvi lisatavat kogust. Ostukorvi sisu näete lehekülje päises asuvas ostukorvis. Avades ostukorvi saate muuta toodete koguseid ja vajadusel tooteid nimekirjast kustutada.

3. Valige sobib tasumise ja tarne viis.
Kui tellimus koos, avage ostukorv ning vajutage nuppu “Kassasse”. Sisestage tarne aadress ja valige tasumise ja kohaletoimetamise viis. Kui tellimus on komplekteeritud, saadetakse lõplik arve Teile emailile.

4. Tasuge arve ja saage tellitud kaup kätte
Kui valisite tasumise viisiks ülekande, palume saata maksekorraldus meile emailile. Kui arve tasutud saate kauba kätte.

5. Nautige!

Kohaletoimetamine

E-poest tellitud tooted toimetame kliendini kulleriga Tallinnas ja Tartus.

Tallinna ja Tartu lähiümbruses toimetatakse kaup kohale ainult kokkuleppe alusel. Tarnevõimaluste kohta saab infot vastavalt Tallinna või Tartu klienditeenindusest.

Kohalevedu Tallinnas

  • Kaupade laialivedu toimub üldjuhul E-R 10.00-17.00. Kaupade kohaletoimetamine toimub üldjuhul tellimusele järgneva tööpäeva jooksul või kokkuleppel  muul sobival tööpäeval.
  • Täpsest kauba kohaletoimetamise ajast teavitab kuller klienti telefoni teel.
  • Kulleri transporditasu on 6 € (sisaldab käibemaksu).

Kohalevedu Tartus

  • Kaupade laialivedu toimub üldjuhul E-R 10.00-17.00. Kaupade kohaletoimetamine toimub üldjuhul tellimusele järgneva tööpäeva jooksul või kokkuleppel  muul sobival tööpäeval.
  • Täpsest kauba kohaletoimetamise ajast teavitab kuller klienti telefoni teel.
  • Kulleri transporditasu on 6 € (sisaldab käibemaksu).
Tagastamine

Toodete kättesaamisel tuleb koheselt kontrollida toodete vastavust arvele. Kui toodete kättesaamisel selgub, et toodete hulgas on arvel kajastamata, defektseid, katkises pakendis, vms tooteid, sh sobimatuid asendustooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Müüja klienditeenindust.

Kulleri vahendusel kättetoimetamisel tuleb samuti kontrollida koheselt toodete vastavust arvele. Kui toodete kättesaamisel selgub, et toodete hulgas on arvel kajastamata, defektseid, katkises pakendis, vms tooteid, sh sobimatuid asendustooteid, tuleb sellest koheselt – kusjuures kiiresti rikneva kauba puhul maksimaalselt kolme tunni jooksul alates kättesaamisest – teavitada kullerit ja klienditeenindust.

Mitte sobivad tooted tagastatakse Müüjale või Müüja kullerile ning tehakse vastavad märked arvele, mis jääb Müüjale. Tagastatud toodete maksumuse (aluseks e-poes märgitud toote hind) tagastatakse Ostjale.